Politica de retur
La Felice.ro, ne dorim să fii complet mulțumit(ă) de achizițiile tale. Dacă, din orice motiv, nu ești pe deplin satisfăcut(ă) cu produsul achiziționat, ai dreptul de a-l returna în conformitate cu Politica noastră de Retur, care respectă cerințele europene în materie de protecție a consumatorilor. Această politică se aplică exclusiv achizițiilor efectuate pe Felice.ro.
1. Dreptul de retragere
1. Dreptul de retragere
Ai dreptul să te retragi din contractul de achiziție fără a fi nevoie să justifici decizia în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, conform prevederilor Directivei 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor.
2. Procedura de returnare
Pentru a returna un produs, te rugăm să urmezi următorii pași:
a) Contactează echipa noastră de asistență pentru clienți prin intermediul [informațiilor de contact (email/număr de telefon)] în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului și informează-ne despre intenția ta de a returna produsul.
b) Completează formularul de retur pe care îl vei primi de la echipa noastră de asistență pentru clienți. Acest formular trebuie să însoțească produsul returnat.
c) Ambalează produsul într-o cutie sau plic adecvat pentru a-l proteja pe parcursul transportului de retur.
d) Returnează produsul prin intermediul unei firme de curierat acreditată, costurile de returnare fiind suportate de către tine.
a) Contactează echipa noastră de asistență pentru clienți prin intermediul [informațiilor de contact (email/număr de telefon)] în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului și informează-ne despre intenția ta de a returna produsul.
b) Completează formularul de retur pe care îl vei primi de la echipa noastră de asistență pentru clienți. Acest formular trebuie să însoțească produsul returnat.
c) Ambalează produsul într-o cutie sau plic adecvat pentru a-l proteja pe parcursul transportului de retur.
d) Returnează produsul prin intermediul unei firme de curierat acreditată, costurile de returnare fiind suportate de către tine.
e) Te rugăm să asiguri coletul pentru a evita orice deteriorare sau pierdere pe parcursul transportului de retur.
3. Condițiile de returnare
Pentru a fi eligibil pentru returnarea produsului, acesta trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit. Trebuie să fie neutilizat, nealterat și să aibă toate etichetele și ambalajele originale.
b) Produsul trebuie returnat împreună cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit la livrare.
c) Produsul trebuie să fie returnat într-o ambalare adecvată, pentru a preveni deteriorarea pe parcursul transportului de retur.
d) Nu vor fi acceptate retururi pentru produse personalizate sau care prezintă semne de utilizare sau daune cauzate de utilizator.
a) Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit. Trebuie să fie neutilizat, nealterat și să aibă toate etichetele și ambalajele originale.
b) Produsul trebuie returnat împreună cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit la livrare.
c) Produsul trebuie să fie returnat într-o ambalare adecvată, pentru a preveni deteriorarea pe parcursul transportului de retur.
d) Nu vor fi acceptate retururi pentru produse personalizate sau care prezintă semne de utilizare sau daune cauzate de utilizator.
4. Rambursarea contravalorii produsului
După ce produsul returnat a fost recepționat și verificat conform condițiilor de returnare, vei primi rambursarea contravalorii produsului în termen de [număr de zile] zile lucrătoare prin intermediul metodei de plată utilizate la achiziționare. Costurile de livrare inițiale nu vor fi rambursate.
5. Produse defecte sau deteriorate
Dacă produsul primit prezintă defecte sau a suferit deteriorări în timpul transportului, te rugăm să ne informezi în termen de 48 de ore de la primirea acestuia. Vom lua măsurile necesare pentru a rezolva problema în cel mai scurt timp posibil, inclusiv înlocuirea produsului sau rambursarea integrală a contravalorii sale.
6. Contact
Dacă ai întrebări suplimentare sau neclarități legate de Politica noastră de Retur, te rugăm să ne contactezi prin intermediul [informațiilor de contact: Email: contact@felice.ro | Telefon: 0724 069 453].
Ultima actualizare: 12 IUNIE 2023
Ultima actualizare: 12 IUNIE 2023